dagen nar vart sovrum forvandlades till ett BB

vet vi inte nar det hande. men i dag ar dagen da vi upptackte babysarna. under var sang i goa kralar fem yttepytte sma kattungar omkring. deras mamma vaktar dem for allt vad hon ar vard. deras framben forsoker springa over golvet, men de har inte lart sig att halla reda pa bakbenen an. sa det gar valdigt langsamt.

jag lag pa golvet och laste medan jag observerade dem ikvall. de ar nagot av det sotaste jag har sett. funderar pa att ta hem en av dem, eftersom vi aker fran goa i over morgon. men jag tror mamman skulle bli alldeles for ledsen. sa de far bo kvar under sangen.

som sma fagelungar later de. jag har aldrig tidigare tankt pa att kattungar later som fagelungar. same same, but different. 

kattkram

Kommentarer
Postat av: mamma

he de va kul me kisseungar under sängen.sköt om dem. varmt välkommen hem. du ska veta att du e väntad.kram kram.

2010-05-09 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0