soppa

Igår åt jag fyra fastlagsbullar. I dag slank ännu en ner. I förrgår försvan också en på kaffepausen. Det ligger fortfarande en bulle i kylskåpet och ruvar. Mums!

Tur att jag gillar dem, annars skulle det vara jobbigt att behöva äta så många.

Dagens sanningar

1. Mitt hår har blivit så pass långt att det går att göra en rotfläta av det. Toppen!
2. Jag gillar att gå in till Torghallen och veta att jag inte behöver jobba där just då.
3. Det ligger tre perfekt mogna avokadon och väntar på mig hemma i lägenheten.
4. Ikväll ska jag laga afrikans grönsakssoppa eller zucchini soppa, vilket får mig att låta mycket matlagningsaktiv. Så är dock inte fallet. Men jag råkar ha en svaghet för att koka soppor. De är goda och det enda man behöver göra är i princip att hacka alla ingredienser och blanda ihop dem. Glöm inte att tillsätta vatten!
5. Jag hör på Abba dancing queen för tillfället.

Det var allt och inget. Egentligen vill jag skriva om mitt goda humör. Men jag känner att det är ohyfsat att må alltför bra. Därför lämnar jag er med ett leende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0